5-10-2017

Op een enorme beurs tijdens het congres in Wenen presenteerde LINET Group ook andere IC-oplossingen – het Multicare-bed met geïntegreerd OptiCare matras, de Eleganza 5 met het nieuwe actieve matras Virtuoso, en het pediatrie bed TOM 2 voor de IC.

De LINET stand trok bezoekers bij de vleet. “Wij zijn het enige bedrijf uit onze branche dat hier producten laat zien. Bovendien kunnen we altijd iets tastbaars laten uitproberen wat vaak de ogen opent,” aldus Pavel Pospíšil, IC-productmanager. Twee speciale events droegen bij aan de aantrekkelijkheid van de beurs. Er werd een LIVE Rescue Show georganiseerd met de nieuwe Sprint 100 stretcher. Clinical coach Alexander Širin demonstreerde hierbij de belangrijkste voordelen van dit hoogwaardige product. De Instax fotohoek was ook populair. Bezoekers konden hier een foto van zichzelf maken met verschillende “tekstballonnen” en medische attributen. Ze kregen niet alleen de foto mee, maar maakten ook kans op hun eigen Instax-camera.

De bezoekers van het congres zijn professionals en medewerkers van IC-afdelingen, en het feit dat de meeste van hen LINET bedden kennen en ermee werken, vooral de Multicare, was een opsteker. “We kregen zo waardevolle feedback en konden de bezoekers adviseren, hun specifieke ervaringen bespreken en meedenken over nieuwe oplossingen voor hun behoeften,” reageerde Pavel Pospíšil.