6-7-2017

LINET Group is in Europa de nummer 1 producent van gezondheidszorgbedden en leverancier van ziekenhuis- en verpleeghuisoplossingen. wissner-bosserhoff maakt al meer dan 20 jaar deel uit van deze groep. LINET Group biedt zo doende een breed scala aan bedden, antidecubitusmatrassen, meubilair, en complete serviceoplossingen voor ziekenhuizen, verpleeghuizen en zorginstellingen. De overname van Derma Pro Tech is een perfecte aanvulling op het verhuurportfolio van LINET France, een dochtermaatschappij van LINET Group.

“Met deze strategische acquisitie vergroten we onze voetafdruk van Rental Services in Frankrijk en krijgen we toegang tot nieuwe regio’s en klanten,” aldus Tomáš Kolář, managing director van LINET Group en president van LINET France. Rental is de hoeksteen van onze onderneming in Frankrijk en we hebben net een huurcontract vernieuwd met AP-HP, dat meer dan 40 ziekenhuizen in Parijs en directe omgeving omvat. Derma Pro Tech levert de beste kwaliteit service, heeft een loyaal klantenbestand en door onze krachten te bundelen kunnen we een geweldige klantervaring in heel Frankrijk leveren. Tot slot zijn we erg blij dat Eric Moreau en Gaëlle David, de verkopende partij en oprichters van het bedrijf, zich bij LINET France voegen om te helpen Rental verder te ontwikkelen.”

“Samen met LINET France kunnen we onze diensten naar het volgende niveau tillen en ik kijk ernaar uit deel uit te maken van deze onderneming,” luidde het commentaar van Eric Moreau. Derma Pro Tech wordt geïntegreerd in de activiteiten van LINET France.